esti gondolatok.

2009.10.16. 21:07

fura nap.alig voltam itthon,mégis túl sokat. reggel 10kor kipattant a szemem.találtam egy üzenetet a szekrényemen:
Zsó!
Elmentem dolgozni,ha felkeltél hívj!
     Puszi:Anyu

Gondolkoztam hogy aludjak e még.aztán rájöttem hogy várja hogy hívjam.gyorbillentyű 1 és hívógomb.felveszi,kicsit zaklatott."Ott hagytam egy huszast a magnód alatt.Apu ne lássa meg.Ha megvetted a cipőd dugd el.Hívj,én is hívlak majd."és lerakta.pillogtam nagyokat,azt hittem álmodok.legalábbis hogy egy akció filmbe vagyok.aztán rájöttem hogy egyik se.

kivettem a huszast,leszedtem a szárítóról a ruháimat és lefürödtem.feldobtam egy kis sminket és már kinn is voltam  utcán.

felszálltam a trolira és elmentem a keletiig.elhoztam az ACC-m de teám persze nem volt.befordultam a mekihez,de zárva volt.

bementem a cipőboltba,meresztettem nagy bociszemeket,köhögtem kettőt és be is vették a sztorim miszerint:lázas voltam,anyu rossz csizmát hozott és és szeretném kicserélni.

és mire kiléptem már nálam is volt a gyönyörűség.megvárt.végre örültem.

rájöttem hogy nincs bérletem,így hát kerültem. blaha,4-6os,moszkva.bementem az iskolaszövetkezetbe aláírtam a szerződést és már kész is.volt még időm,nem akartam hazajönni.elmentem mekibe.nyugatinál átengedtek az ellenőrök,rám se néztek.szerencsére.ezért szeretem őket.

mikor odaértem megállt bennem az ütő.szétbombázták az egészet.a felvevő kabátba és sapkába állt,úgy vette fel a rendeléseket.bementem,és megnéztem a beosztást. semmi változás.hétvégén nem dolgozok.

hazajöttem,nem volt itthon senki.ismét örültem.dvd-ztem,e-mailokat olvasgattam,eltelt az idő.3kor elindultam Tomiért.negyed 4re odaértem.ne kérdezd hogy csináltam. bent a suliba játszottak az ütősök,de engem nem engedtek be.már nem ismernek meg.kiöregedtem a hunyadiból.

egyszer csak megjelent Tomi egy halom cuccal.szomjas volt én meg éhes,benyomtunk a sarki étterembe egy hamburger menüt és örültünka  fejünknek.hazaértünk,anya hív. csak nyöszörgött úgy fájt a szája.sajnáltam.

már 2 órája lefeküdt.aggódok érte.és megint hazudtam neki..

azt mondtam hogy holnap dolgozok és Orsinál alszok.pedig nem. jólenne egyet bulizni csak nemtudom ki jönne el velem.kiváncsi vagyok mi lesz holnap.nem szeretnék egész éjszaka streetelni.

A bejegyzés trackback címe:

https://tisi.blog.hu/api/trackback/id/tr811454929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása