soroksááár.

2009.09.01. 20:36

ez a nap tényleg olyan volt mint a freeflying. először is megnéztem hogyan múlik el a nyár.vicces volt. 23:59,következő percbe meg már 2009.09.01. 00:00. ennyi volt.aztán 2 óra forgolódás az ágyban,zenehallgatás(a nyár nagy slágerei) utána meg valahogy elalvás. reggel negyed 9kor resti-jött a telefon Orsitól.azt ígértem ottleszek.csak arra nem számítottam hogy a bkv dugóba is tud kerülni. ottlettem,csak kicsit késve. megvettük a kávénkat és lecsüccsentünk.mindenki elmesélte a legutóbbi részeg,vagy betépett kis élményét,majd megjött Marci,Liza és Pálesz is.

elfogyott a kv,a cigi és elindultunk....újra itt.felért egy katasztrófával.megláttuk a 9.eseket és sírva rohantunk fel a terembe. 3 osztályfőnöki a suligyűlés után. 0aggyal ért véget a nap és elfogyott egy doboz cigi.kaptunk 1 új srácot az osztályba meg a másik lebukott. az új mögöttem,a bukott mellettem.asszem szép 3-as páros leszünk.

suli után természetesen megvolt az uticél. naná hogy az oázis:Pmegittam a kis 0.7es söröcskémet és Roland közölte hogy menjünk át hozzá.így hát elindultunk 4en soroksárra.

olyan volt mint egy másik világ. fejestugrottunk egy új univerzumba ahol csak boldogság,jókedv és őrültség van. 4órán keresztül szakadtunk,zenét hallgattunk és képeket nézegettünk.cigiztünk,ettünk és ittunk.tanultunk a hibáinkból és mégjobban megismertük egymást.

aztán 6 körül elindultunk haza.én szokás szerint eltévedtem,de aztán feltaláltam magam. anyu háromnegyed 7kor hívott hogy hol a fenébe vagyok én meg mondtam hogy mindjárt otthon.a villamoson helyes csávó ült elém,nem tudtam levenni róla a szemem.egyszer csak bealudtam,és véletlen a lábam a lábához csusszant. kinyitottam,ő mosolygott én meg bocsit kértem,aztán mégjobban mosolygott:D idióta...:P aztán hazaértem.semmi kedvem nem volt hozzá,de ez van...holnap jön egy ujabb nap...

A bejegyzés trackback címe:

https://tisi.blog.hu/api/trackback/id/tr771353816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása