macska meg shot.

2009.09.30. 22:08

suli után dekkelt füvet szívtunk 3padnál,utána meg balázzsal beültünk sörözni oázisba.a srác megint közölte hogy meleg,én meg megint úgy csináltam mintha még nem hallottam volna hússzor.adott cigit és meghívott sörre. megérte..

sokat röhögtünk,a nap sztorija az volt hogy rolcsi adott a macskájának egy shotot.a cica beszédült,kóválygott és

elaludt.lehet hogy örökre.   kevésszer vettem elő a telefonom abból a célból hogy megnézzem a hátteremet.haladás. ilyen állapotba mentem be kötzongra,hát megis lett a hatása. a tanár közölte hogy mivan fáradt vagy?én meg csak annyit nyögtem ki hogy könnyen meglehet. rámnézett,bólintott és  játszottam tovább.

egyedül jöttem haza,a trolin ghymest hallgattam,dübörgött a basszus,én meg élveztem.csak arra gondoltam hogy had ne érjek haza.fájt a lábam és sántítottam.mindenki megnézett az utcán hogy mi a bajom. ilyen helyzetekre kikéne valami frappáns szöveget találni,de nem érdekelnek az emberek.nem érnek meg enyit.

várom a holnapot,hátha felhív.

A bejegyzés trackback címe:

https://tisi.blog.hu/api/trackback/id/tr901419431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása