sms-ek.

2009.11.17. 22:21

K. 23:00 -Szia:)most direkt kerülni fox?

Zs. 23:02 -nem kerültelek.de micsináljak?...összezavarodtam:)

K. 23:04 -XD figy minden ugyanugy megy tovább...v neked gáz?v +bántad?v netalántán jo volt?:Pna pussz

Zs. 23:08 -ha már választani kéne akkor az utolso.de mind1:)

K. 23:11 -És az mért baj?am nekem is jo volt:$ de te ugysem akarsz kapcsolatot...na mind1 de azért lécci ne szard le a fejem!pusy

Zs. 23:15 -nem baj csak fura:)szted mire írtam h összezavarodtam....még jo h nem szarom le a fejed:)pusz

K. 23:20 -Jo vágom de akkor mi van?éreztél is vmit?v csak 1 szimpla smár volt?

Zs. 23:22 -mér neked csak egy szimpla csok volt?

K. 23.26 -Én kérdeztem előbb xP am nemtom elég jo volt és nem mondom h nem képzeltem már bele...so nem csak 1 szimpla csok volt!na de most te jössz;)

Zs. 23:29 -nekem se csak az volt.én meg utána gondoltam bele h mien lenne...;)

K. 23:31 -És mire jutottál?

Zs. 23:31 -simán megpróbálnám.

K. 23:34 -??de te nem bírsz ki 2 honapot sem...:(na de holnap beszéljünk jó?pusy&jó8:)

 

Zs. 12:38 -mikor érsz rá?:)

K. 13:22 -3ig rádérek;) am a lányöltözőne vok...ha gondolod keress +!na pussz.

Zs. 13:24 -2kor vége a kórusnak,akk majd felmegyek:)

 

K. 14:32 -1×megértelének...na mind1 ezt télleg elkurtuk,sajnálom:(de csak azt értsd meg h azért voltam ilyen pöcs,mert nekem most 1 komoly kapcsolatra van szükségem!am + szivesen belevágtam volna,de emiatt sajna nem megy!nagyon különbözőek vagyunk...na pusy:)

Zs. 14:46 -jo mind1 hagyjuk nemérdekel.

A bejegyzés trackback címe:

https://tisi.blog.hu/api/trackback/id/tr751533101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása