pince.

2009.11.13. 00:30


délután anyu felidegesített,gondoltam leviszem a szemetet meg leviszem a pincéba a régi cuccokat.hát mint kideült,jól tettem.

lesétáltam,beraktam a szatyrokat a mi helységünkbe.nem volt kedvem még feljönni,ezért gondoltam kóválygok kicsit.körbejártam az összes helységet,de nem találtam semmit.amikor már kezdtem feladni,akkor betoppantam egy különálló részbe,ahol volt egy nagy,lepedővel lefedett valami. azzal a lendülettel ahogy ott termettem,lerántottam a lepedőt,mert azthittem egy egy zongora,vagy legalább egy keverő.mindkettőnél jobbat találtam. egy csocsóasztalt.

rég örültem meg ennyire valaminek. végigszaladt az agyamon,ha marciék valamelyik hétvégén átjönnek akkor mitfogunk mi művelni a pincébe. részegen,betépve,csocsózi?kicsit csábító.

de nem.nemszabad füveznem.megígértem elsősorba magamnak,másodsorba olyan embereknek akiknek számít a véleménye.kikéne fejlesztenem egy kis önkontrollt.a holnapi nap erre jó lesz.legalábbis hogy felmérjem mennyi tartásom van.

félek az afterpartytól...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tisi.blog.hu/api/trackback/id/tr691513694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása