...ŐŐŐ...

2009.08.25. 02:50

asszem talán ez hiányzik...hogy ott legyen mellettem valaki és fogja a kezem.hozzá lehessen bujni és érezzem hogy bármi történik velem van,és velem is lesz. rég volt már ilyen érzés és irtó rossz nélküle.vagy talán csak Ő nélküle??nemtudom ezt még majd eldöntjük. egy sráccal épp azt beszéljük hogy neki 1 éve csak futó kapcsolatai voltak.talán megértem. az a rossz hogy ahány emberrel beszélek,azoknak minimum a fele csak a futó kapcsolatokra épít. egy ideig aztmondom oké mert néha jó dolog...de hogy tartósan...beleőrül az ember. amikor már azt se tudod ki mellett kelsz fel és egyáltalán hogy kerültél oda? gáz.vagy mégse?

de mégis azthiszem ő hiányzik mégiscsak.pár órája beszéltem vele utoljára és máris hiányzik.pedig megfogadtam hogy elfelejtem.de egyszerűen nem megy. bármennyi hülyeséget csinált,bármennyire pletykás mint egy öregasszony,mindig mindent kitud magyarázni. önző és makacs,tudja a nézésemből hogy mit gondolok,és azért talán nagy szerencse rögtön "elsőre" egy ilyen srácot találni. vagy rosszul gondolom???

A bejegyzés trackback címe:

https://tisi.blog.hu/api/trackback/id/tr721336375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása